Razgovorna umjetna inteligencija koja potiče veću prodaju – to je definitivno jedno od rješenja da odlazni pozivi pozivnog centra budu što produktivniji. Ovo rješenje nudi svestranost i vrijednost, pokazujući kako AI za razgovor može pomoći u poticanju više razgovora i veće prodaje za današnje kontakt centre.
Smanjite vrijeme prekida rada, povećajte kontakte i brzinu do vođenja uz prediktivno biranje. Kada želite uštedjeti sve te dragocjene sekunde u svom pozivnom centru kad su odlazni pozivi u pitanju, snažan prediktivni brojčanik je neophodan. Ako ste ikada osjetili da vaši agenti provode previše vremena čekajući vezu, vjerojatno je za to kriv vaš softver za biranje.
Softver za prediktivno biranje nudi sustav odlaznog biranja koji automatizira proces iniciranja poziva. Korištenjem inteligentnog algoritma, prediktivno biranje predviđa dostupnost agenta, automatski kalibrira stopu biranja i povezuje agente samo sa živim potencijalnim klijentima. Umjesto da posvetite vrijeme upravljanja promatranju vašeg brojača ili nadzornog agenta dok ne radi, dopustite da automatizacija vašeg birača obavi posao umjesto vas.
Stoga je takav sustav od ključne važnosti kad su odlazni pozivi nekog pozivnog centra u pitanju. Vodeći prediktivni brojčanik također može isporučiti brzinu voditelju, pomažući vašem pozivnom centru da što prije dođe do najtoplijih kontakata i prije nego što se ohlade.
Neka vam bude zadatak da nađete mehanizam za biranje brojeva putem kojeg će vaši odlazni pozivi biti maksimalno efikasni i produktivni, najmoćniji dostupan mehanizam za biranje brojeva pomaže vam smanjiti vrijeme prekida rada i maksimizirati stope kontakata.
Dovedite prave agente do pravog klijenta uz usmjeravanje na temelju vještina i tu će vam odlazni pozivi zablistati punim sjajem.
U svakom srednjem ili velikom pozivnom centru pronaći ćete agente sa širokim rasponom vještina. Što ako možete svaki poziv usmjeriti agentu koji je najbolje opremljen za taj poziv? Zvuči odlično, zar ne? Pa upravo uz dobar sustav vaši odlazni pozivi će biti baš onakvi kakvi trebaju biti kako bi vaše poslovanje raslo i cvjetalo.